Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama G-Master GE2488HS-B2 Zwart Review

po1son 22 maart 2017, 408 views

Iiyama G-Master GE2488HS-B2 Zwart

Scherm lijkt op eerste zicht goed maar blijkt een dode pixel te hebben.

Pluspunten

• Lage prijs
  • HDMI en audiokabel meegeleverd
  • Snelle reactietijd
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• DODE PIXEL
  • Groot opschrift typenummer bovenste bezel
  • Vrij goedkoop plastig behuizing

Deze monitor leek bij het uitpakken zeer goed voor de prijs. HDMI kabel en audiokabel meegeleverd, en de voet klikte er zo op.
Op het eerste gezicht een OK scherm, zeker voor de prijs. Simpel design van hard mat plastic. De opvallende letters op de linker boven bezel met het typeaanduiding lijken me erg overbodig en zijn niet erg stijlvol.

Na het aansluiten en aanzetten werkte hij meteen goed met mijn pc.
Helaas zit er 1 dode pixel vrij centraal op het scherm.

Meer kan ik over het scherm dus niet zeggen omdat ik hem uiteraard terugstuur.

Heb jij ook een Iiyama G-Master GE2488HS-B2 Zwart?