Samsung UE49KU6450S Zilver Review

rthartog 20 maart 2017, 262 views

Samsung UE49KU6450S Zilver

Beste keus voor deze prijsklasse.

Pluspunten

• Contrast (VA paneel)
  • Bedieningsgemak
  • Beeld kwaliteit
  • Geluid
  • Design
  • Spraakbediening
  • voor 50hz uitstekende motion handling

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Prima tv, voor een 50Hz paneel hebben ze dit softwarematig erg goed gedaan.
Een echt 100Hz paneel naast deze tv gezien, met hetzelfde demo filmpje en het beeld was nagenoeg net zo vloeiend.
Heb thuis de PS4 aangesloten, en nog steeds erg tevreden over de motion handling.

Mooie tv, mooi beeld echt een aanrader.
Zelfs het geluid is prima (beter dan een vergelijkbare sony..)
Bouwkwaliteit is dan weer niet heel goed... begrijp me niet verkeerd, tv ziet er prachtig uit, maar verwacht geen premium gevoel, plastic.. plastic.. de achterkant van de tv schijnt vast te zitten met dubbelzijdig tape, en ik heb al gemerkt dat 1 randje iets losgelaten heeft... nu zit dit achter de tv dus ik zie er niets van... maar dit had Samsung wel beter kunnen doen.

VA paneel is in mijn ogen mooier dan een IPS, Dieper zwart etc, en voor dit budget de beste keus.

Koop met een gerust hart deze TV.

Gekocht bij de BCC, we hadden nogal wat pech met de voorgaande 2 tv's... ze hebben het geweldig opgelost. ga geen review geven over de winkel natuurlijk, maar dat moest ik er wel even bij zeggen, Fijne winkel BCC.

Heb jij ook een Samsung UE49KU6450S Zilver?