Specificaties 120mm diameter met 31dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Hyper 212 EVO Review

BL4CKOUT. 19 maart 2017, laatste update op 30 mei 2017, 483 views

Cooler Master Hyper 212 EVO

Waardeloos product... Ingewikkelde installatie en poging tot testen werd bijna mijn PC fataal.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Leuk voor oudjaarsavond!

Minpunten

• Installatie
  • Kwaliteit
  • Spontane ontbranding

Waardeloos product, stond in de planning om hem te gebruiken voor mijn 6700K... Installatie verliep prima, ietwat ingewikkeld, maar wel te doen. Na alles dubbel gecontroleerd te hebben was het tijd om hem te testen. Helaas en tot mijn grote schrik verliep dit niet volgens plan. ;(

Kabels aangesloten, PC op zijn plaats en gaan (Dacht ik). Dit veranderde al snel nadat ik op de power-knop had gedrukt. De ventilator had nog niet eens zijn eerste omwenteling gemaakt en vloog al direct in de brand*. Met mijn hart in mijn keel en mijn kamer vol rook heb ik de stekker uit mijn pc getrokken en zo veel mogelijk onderdelen geprobeerd te redden.

Conclusie: Zag er uit als een leuke koeler voor een redelijke prijs. Achteraf bleek het inderdaad een leuke koeler te zijn (Voor oudjaarsavond misschien :+ ) maar doet helaas niet waarvoor hij bestemd is. Gelukkig is er voor de rest niks beschadigd.

Foto van de ventilator vindt je hieronder.

Heb jij ook een Cooler Master Hyper 212 EVO?

De 412 draait bij mijn ouders al een paar jaar naar volle tevredenheid (zeer stil).
Ik beschrijf ook enkel mijn eigen ervaring ;)
Leuk verhaal, gelukkig verder niets beschadigd. :+
Ik ben zeer benieuwd wat er nu fout is gegaan.
Er is in ieder geval iets niet goed gegaan met de fan. Foto is toegevoegd. :)