Cooler Master Hyper 212 EVO Review
Waardeloos product... Ingewikkelde installatie en poging tot testen werd bijna mijn PC fataal.
Pluspunten
Goedkoop Leuk voor oudjaarsavond!
Minpunten
Installatie Kwaliteit Spontane ontbranding
Eindoordeel
Waardeloos product, stond in de planning om hem te gebruiken voor mijn 6700K... Installatie verliep prima, ietwat ingewikkeld, maar wel te doen. Na alles dubbel gecontroleerd te hebben was het tijd om hem te testen. Helaas en tot mijn grote schrik verliep dit niet volgens plan.
Kabels aangesloten, PC op zijn plaats en gaan (Dacht ik). Dit veranderde al snel nadat ik op de power-knop had gedrukt. De ventilator had nog niet eens zijn eerste omwenteling gemaakt en vloog al direct in de brand*. Met mijn hart in mijn keel en mijn kamer vol rook heb ik de stekker uit mijn pc getrokken en zo veel mogelijk onderdelen geprobeerd te redden.
Conclusie: Zag er uit als een leuke koeler voor een redelijke prijs. Achteraf bleek het inderdaad een leuke koeler te zijn (Voor oudjaarsavond misschien
) maar doet helaas niet waarvoor hij bestemd is. Gelukkig is er voor de rest niks beschadigd.
Foto van de ventilator vindt je hieronder.
Kabels aangesloten, PC op zijn plaats en gaan (Dacht ik). Dit veranderde al snel nadat ik op de power-knop had gedrukt. De ventilator had nog niet eens zijn eerste omwenteling gemaakt en vloog al direct in de brand*. Met mijn hart in mijn keel en mijn kamer vol rook heb ik de stekker uit mijn pc getrokken en zo veel mogelijk onderdelen geprobeerd te redden.
Conclusie: Zag er uit als een leuke koeler voor een redelijke prijs. Achteraf bleek het inderdaad een leuke koeler te zijn (Voor oudjaarsavond misschien
Foto van de ventilator vindt je hieronder.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Cooler Master Hyper 212 EVO?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (5)
De 412 draait bij mijn ouders al een paar jaar naar volle tevredenheid (zeer stil).
Ik beschrijf ook enkel mijn eigen ervaring
Leuk verhaal, gelukkig verder niets beschadigd.
Ik ben zeer benieuwd wat er nu fout is gegaan.
Er is in ieder geval iets niet goed gegaan met de fan. Foto is toegevoegd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/594478/crop5f61c89f21a86_cropped.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/25552/crop58f0d9cb22ca2_cropped.jpeg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/558753/crop5d4d9c47bf47b_cropped.jpeg?f=community)