Sitecom Broadband Router 300N X3 - WL-351 - Reviews

Specificaties 2,4GHz WiFi + router • 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Sitecom Broadband Router 300N X3 - WL-351 Review

Melvinrvec 14 maart 2017, 113 views

Sitecom Broadband Router 300N X3 - WL-351

Een goeie goedkope router + switch.

Pluspunten

• Snelle Gigabit Switch
  • Snel WI-FI
  • Stabiel Internet
  • Veel Berijk

Minpunten

• Ik kan niks vinden

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Ik heb de sitecom gigabit router 300n x3 aangeschaft omdat ik een ps4 heb en die is met gigabit internet natuurlijk het snelste en hij is inderdaad sneller als mijn vorigge router want daar zat een 100mbps switch in dus hij is echt veel beter en het wifi is ook nog stabiel, snel en ik ontvang het in het hele huis.
Ook is het handig dat je WI-FI uit kan zetten voor als je hem alleen als switch wil gaan gebruiken.

Heb jij ook een Sitecom Broadband Router 300N X3 - WL-351?