Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zilver Review

davidverweij 14 maart 2017, laatste update op 14 maart 2017, 266 views

Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zilver

Prima telefoon maar wat heel erg vervelend is dat de oplaadaansluiting al na een paar maanden defect is.

Pluspunten

• Prima prestaties
  • Mooi scherm
  • Mooi design

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Ik heb al een aantal maanden veel plezier van mijn S7 Edge. Prima telefoon die echt heel snel is en goed werkt. Scherm is prachtig, goede kleuren, goed beeld, hoge resolutie echt heel erg goed. Ook de accu duur is goed, waar de meeste telefoons het na een 1/2 dag echt voor gezien houden gaat deze nog gerust door. Dat is maar goed ook want na een aantal maanden begaf opeens de laad inrichting het, zomaar uit het niets. Nu kan ik de telefoon alleen maar draadloos opladen.

Mijn dochter heeft overigens met haar S6 precies hetzelfde probleem, toen ik die telefoon echter terug stuurde zij Dynafix doodleuk dat dit defect niet onder de garantie viel, aangezien dit bedrijf door meerdere providers wordt ingeschakeld ga ik mijn telefoon niet ter reparatie aanbieden en zal deze gewoon zijn tijd uitdienen met een draadloze oplader.

Ondanks het feit dat dit echt een mooie en goed presterende telefoon is zal ik niet meer bij Samsung een high-end telefoon kopen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zilver?

Ik heb hetzelfde probleem gehad en deze is gewoon onder garantie gerepareerd door dynafix. Gewoon opsturen.