Samsung HW-J355 - Reviews

Specificaties Soundbar met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Samsung HW-J355 Review

motnamol 13 maart 2017, 547 views

Samsung HW-J355

Niet al teveel geld maar toch een fraai geluid uit je TV of smartphone? Dit is een verdomd goeie optie!

Pluspunten

• Zeer goed geluid
  • Strakke vormgeving
  • Prettig basgeluid
  • Veel afspeelmogelijkheden
  • USB aansluiting

Minpunten

• Moeilijk leesbaar display
  • Stofmagneet

Geluidskwaliteit Score: 5
Bij mijn aanschaf van een nieuwe smart televisie viel mijn oog op een soundbar voor een wel heel prettige prijs. Op mijn vraag of dit setje een meerwaarde zou zijn antwoorde de verkopen volmondig ja. De blue-tooth verbinding liet mijn favorite muziek door de winkel schallen en het viel vermomd niet tegen! Thuisgekomen de boel snel uitgepakt en aangesloten en dat viel niets tegen, verdoemd goed zelfs voor dat geld. Muziek afspelen via je telefoon, IPad of whatever, het gaat makkelijk en het klinkt gewoon goed. Het TV geluid kreeg een enorme boost en kon mijn goedkeuring wegdragen. Het kan duurder en nog mooier, dat weet ik maar voor dit geld koop je geen kat in de zak. De soundbar is goed aan te passen aan je persoonlijke wensen. Hoog is goed, de bas klinkt fijn, kortom: Waar voor je geld.

Heb jij ook een Samsung HW-J355?