Zalman CNPS7000-Cu Review

Visjes 6 november 2005, 255 views

Zalman CNPS7000-Cu

Pluspunten

• Is stil en is koel.

Minpunten

• Installatie op me Asus A8N-SLI was alleen niet echt gemakkelijk, moest alles er af slopen om deze erop te krijgen

Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Ik zocht een goede koeler voor me nieuwe PC, en ik wou een beetje goed betaalbare en kwalitatief goede koeler. Op een gegeven moment kwam ik uit op deze koeler, en ik heb er absoluut geen spijt van.

Met een 38 Graden blijft hij goed koel (op maximaal vermogen), ik heb hem nog nooit met zijn speed regulator laten werken. Heb ik op zich ook niet nodig, want hij is zo al stil genoeg.

Heb jij ook een Zalman CNPS7000-Cu?