Specificaties 460mm breed en 400mm lang (Stof) - Bekijk alle specificaties

Logitech G640 Gaming Review

Larcorba 10 maart 2017, laatste update op 10 maart 2017, 270 views

Logitech G640 Gaming

Kortom een zeer stevige en goede muismat. Je kan duidelijk zien dat Logitech er tijd en moeite in heeft gestopt. Een must buy voor iedereen met teveel ruimte!

Pluspunten

• Hoogwaardige kwaliteit
  • Dikte
  • Goede glide
  • Goede anti-slip
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Geen

Kwaliteit Score: 5
WIN WIN WIN
Op Facebook deed Logitech een giveaway voor hun G640 mousepad.

Ik als vast gebruiker van Logitech Peripherals was al een tijd benieuwd naar deze mousepad. Mijn Logitech arsenaal bestond al uit:

Logitech G502 Proteus Core
Logitech G502 Proteus Spectrum
Logitech G710 (Blue switches)
Logitech G933 Artemis Spectrum
Logitech G240 Gaming Mousepad
QCK+ of G640?
De G240 voldeed helaas niet aan mijn dikte en grootte standaard. Ik ben altijd dus een trots en blij gebruiker van de Steelseries QCK+ geweest.

Om de QCK+ even tegenover de G640 te zetten, Logitech heeft een hoogwaardiger product neergezet. De QCK+ is een vrij dunne mousepad voor een mooie prijs. Voor de mensen die wat langer met hun spullen willen doen is de G640 wellicht een stuk beter geschikt.

Het eerste wat namelijk opvalt is dat de G640 een stuk dikker is.

Verder is de glide van de G640 wel een stuk "gladder", dit is even wennen maar ook een kwestie van voorkeur.

Ik persoonlijk kon er aan wennen en ben erg tevreden.
De Logitech G640 is een prima mousepad, voor een goede prijs. Ik snap dat veel mensen struikelen over het prijskaartje, maar je betaald voor een stukje kwaliteit wat je inlevert bij bijvoorbeeld de QCK+.

Al met al is het een kwestie van smaak en ik ben dik tevreden over beide producten!

Heb jij ook een Logitech G640 Gaming?