Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

AOC G2460VQ6 Zwart Review

Funnyface131 9 maart 2017, 1.108 views

AOC G2460VQ6 Zwart

Prima product voor deze prijs, goede kwaliteit. Heeft wat kleine puntjes maar deze hebben geen groot effect op het eind oordeel.

Pluspunten

• meerdere beeldmodus
  • goede kijkhoek
  • refresh rate
  • strak design
  • scherm is kantelbaar

Minpunten

• voet had iets steviger gemogen
  • aan en uit knop moet soms wat harder ingedrukt worden voordat hij reageert

persoonlijk vind ik de verschillende beeldmodus echt een uitkomst, bij FPS komen de kleuren beter naar voren naar dan dat de filters uit staan.
gebruik hem momenteel om op te gamen en werkt prima.

ten eerste product komt in een stevige doos, alle kabels zijn goed verpakt en ook zeer netjes dat er zowel hdmi,VGA en display bijgeleverd word.
na het aansluiten van de monitor bezig geweest met de beeldmodus, verschil is goed zichtbaar en naar mijn mening echt een uitkomst.

kijkhoeken is niks op aan te merken, beeld kan gekanteld worden

enigste wat mij opviel is dat de bedieningsknoppen soms wat harder ingedrukt moeten worden voordat ze reageren maar voor de rest zijn ze mooi weggewerkt.
De voet had wel iets zwaarder mogen zijn.

conclusie:

heb deze nu 6 maanden in gebruik en vind het een goede monitor voor deze prijs,
de monitor heeft een strak design, goede kijkhoek.
zou de monitor zeker aanraden aan iedereen.

Heb jij ook een AOC G2460VQ6 Zwart?

Prima review!

Vraagje:
Hoelang zijn de meegeleverde kabels?
ik meen 2 meter a 2,5 meter maar dat weet ik niet zeker, zou ik ze moeten opmeten maar zijn weggewerkt achter mijn bureau. ze zijn naar mijn mening lang genoeg om goed weg gewerkt te worden.
Goeie review echt top :-) je hebt me overtuigd