Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Wileyfox Swift 2X Zwart Review

Dronepower 8 maart 2017, 780 views

Wileyfox Swift 2X Zwart

Ik heb deze telefoon een week gehad en toen retour gestuurd naar Coolblue. En keer per dag ging de touchscreen een eigen leven leiden en werden daardoor allerlei apps geactiveerd / instellingen aangepast. Standby / aan verhielp dit probleem.

Pluspunten

• Veel telefoon voor weinig geld.

Minpunten

• QC problemen?
  • Touchscreen deugt niet op dit exemplaar

Ik heb deze telefoon een week gehad en toen retour gestuurd naar Coolblue.

En keer per dag ging de touchscreen een eigen leven leiden en werden daardoor allerlei apps geactiveerd / instellingen aangepast. standby / aan verhielp dit probleem.

Een google search leerde mij er meer meldingen zijn van scherm problemen en dat de klantenservice matig is.

Op zich is het scherm ok (zwart is niet echt zwart) voor het geld.
De rest van de telefoon is prima gezien de prijs.
De camera heb ik niet genoeg gebruikt om er een ooordeel over te geven.

Heb jij ook een Wileyfox Swift 2X Zwart?