Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Proteus Spectrum Review

luuxter 6 maart 2017, 634 views

Logitech G502 Proteus Spectrum

Ik ben erg tevreden over deze muis. De ergonomie en bouwkwaliteit is top, de RGB-verlichting is gaaf, er zijn speciale profielen aan te maken, en je kan freescrollen. De muis ligt erg fijn in de hand. Helaas maakt het scroll-wiel wel veel geluid. Al met al: een topproduct!

Pluspunten

• RGB-verlichting
  • Fantastische bouwkwaliteit
  • Speciale profielen
  • Freescroll

Minpunten

• Het scroll-wiel maakt veel geluid

Ik ben heel erg tevreden over de Logitech G502 Proteus Spectrum. Ik gebruik 'm in combinatie met de Logitech G240 (een muismat van Logitech), wat heel goed samengaat omdat de sensor van de muis hier automatisch speciaal op kan worden afgesteld.

De bouwkwaliteit van deze muis is top, zoals ik al van Logitech had verwacht. De muis ligt erg lekker in de hand, tevens voelt dit product erg stevig aan. De RGB-verlichting van de muis is erg gaaf, er zijn verschillende manieren om de kleur te laten veranderen met behulp van de uitgebreide Logitech Gaming Software.

De muis heeft een scroll-wiel met een mogelijkheid om te 'freescrollen', wat heel handig is voor het scrollen door grote PDF-documenten of websites met veel tekst. Jammer genoeg maakt het scrollen (standaard, niet freescrollen) wel veel geluid, hoewel ik me hier niet heel erg aan erger.

Met behulp van de Logitech Gaming Software is het mogelijk om profielen aan te maken die automatisch worden geactiveerd wanneer er bepaalde programma's worden gebruikt. Zo kan automatisch verlichting veranderen, de DPI-waarden en de functies van de G-knoppen.

Kortom: ik ben heel erg tevreden met deze gaming-muis. Voor 50 euro vind ik het zeker een fantastisch product dat voor elk soort gamer een hoop opties en plezier biedt!

Heb jij ook een Logitech G502 Proteus Spectrum?