Specificaties 49" Ultra HD LCD TV met HDR en 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Samsung UE49KS8000 Zwart Review

RattleBridgeNewbie 6 maart 2017, 687 views

Samsung UE49KS8000 Zwart

Hele mooie TV voor een prima prijs (1.345e)

Pluspunten

• Mooi en dun design met hele dunne schermrand
  • Mooi en scherp beeld
  • Zeer goed geluid (relatief)
  • Intuitieve dialoog

Minpunten

• Geen koptelefoonaansluiting
  • Korte snoer netspanning

Gekocht bij Foka voor een prima prijs (1.345). Het lijkt er op dat het om een Oost Europese versie gaat, gezien de manual die in de verpakking zat, maar - ondanks dat Foka aangeeft: 'Helaas werken CI+ modules niet met deze televisie' - heb ik mijn CI+-module van Ziggo prima aan de praat gekregen. Hele mooieTV met prachtig en scherp beeld. Ook kan ik mijn DVD's die ik op mijn NAS (Qnap) heb gekopieerd goed bereiken en afspelen. Alleen lijkt de beeldkwaliteit wat minder dan als ik die DVD's stream via mijn Mede8er op mijn andere TV (Panasonic HD).

Heb jij ook een Samsung UE49KS8000 Zwart?

Ik zou zeggen: zo'n mooie TV verdient een Bluetooth hoofdtelefoon. ;)