Specificaties 320GB 2.5" HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

WD Elements Portable 320GB Zwart Review

sebastius 29 november 2009, 3.622 views

WD Elements Portable 320GB Zwart

Pluspunten

• Compact, strak vormgegeven, bus-powered, waar voor je geld, stil.

Minpunten

• Hij zou wel iets sneller mogen.

Mobiliteit Score: 5
Deze schijf heb ik aangeschaft als kleine backup schijf. Een harde eis van mij was dat hij bus-powered moest zijn, en ik wilde een 'A-merk'. Verder gaf ik niet zo om software, knopjes en tierlantijntjes, ik wilde gewoon een simpel harddiskje.

Dat is deze geworden. Ik kan er lang en kort over praten, dat lijkt me niet nodig. Het is een klein, strak vormgegeven ding, doet z'n werk prima en maakt geen herrie. Persoonlijk zou ik de doorvoersnelheid iets hoger willen zien, voor wegschrijven haal ik circa 20mb/s volgens Windows 7. Geen echte benchmark, maar voor mij genoeg indicatie dat dit sneller zou mogen. Het kan uiteraard ook aan mijn pc liggen dat ik maar 20mb haal.

Heb jij ook een WD Elements Portable 320GB Zwart?

En het grote voordeel is dat je niet met adapters en kabels aan de sleep moet. Gewoon pakken, aansluiten op een USB poort en backuppen maar. En zo'n klein extern hd'tje kun je vervolgens op een veilige plek opbergen.