Huawei Nexus 6P 32GB Zwart Review

iTweakKid 3 maart 2017, laatste update op 3 maart 2017, 255 views

Huawei Nexus 6P 32GB Zwart

De Nexus 6P, de beste telefoon die ik tot nu toe bezit!

Pluspunten

• Lekker groot amoled scherm
  • Mooie camera
  • Strak design
  • Goede speakers
  • Als eerste de nieuwste updates rechtstreeks van Google
  • Super snel opladen met

Minpunten

• Mocht wel ietsjes goedkoper
  • Duurzaamheid is ver te zoeken, het toestel buigt als er druk op staat en kan zelfs breken
  • Geen uitbreidbaar geheugen

De Nexus 6P is zeker geen kleintje, integendeel.

Bouwkwaliteit
De Nexus 6P ziet er misschien uit als een tank, maar dat is hij absoluut niet. Wanneer hij onder veel druk staat, breekt hij zelfs catastrofaal door midden. Ook raad ik je zeker aan er een hoesje omheen te doen en hem niet in je kontzak te stoppen.

Design
Het design is overduidelijk een pluspunt, de Nexus 6P ziet er prachtig uit. De aan/uit knop en de volume knoppen zijn goed van elkaar te onderscheiden door de ribbeltjes op de aan/uit knop.

Scherm
De Nexus 6P heeft een 5,7"-scherm met een quad-hd-resolutie van 2560x1440 pixels. Het scherm is haarscherp en uitstekend om YouTube videos op te kijken.

Camera
Over de camera valt ook weinig te klagen met zijn 12,3 MP, alleen wel jammer dat er digital image stabilization en geen optical image stabilization op zit, dat zou de camera nog beter maken tijdens het filmen.

Accuduur
De Nexus 6P is een grote telefoon, dit betekent ook een grote accu van maar liefst 3.450mAh. Deze gaat gemakkelijk een hele dag mee.

Eigen ervaring na anderhalfjaar gebruik
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de Nexus 6P. De camera is gewoon lekker scherp en je kan er mooie plaatjes mee schieten. De accu gaat gemakkelijk een dag mee en daarna kan ik hem weer lekker snel opladen. Het scherm is wel één van de mooie dingen aan de Nexus 6P, maar de front facing speakers moet je zeker niet vergeten! USB-C is even wennen, maar je kan er gewoon mee leven.

Heb jij ook een Huawei Nexus 6P 32GB Zwart?

Meer advertenties