Wileyfox Storm Zwart Review

wileazy 3 maart 2017, laatste update op 18 mei 2017, 54 views

Wileyfox Storm Zwart

Slecht gebouwd en snel beschadigd. Lees uitgebreide review.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • camera
  • mooie mobiel

Minpunten

• bouwkwaliteit
  • support
  • reparatie duurt lang
  • sloom opstarten
  • niet voor normale gebruikers die er lang mee willen doen

Goed?

In het begin was ik erg positief over dit toestelletje, veel specificaties voor een mooie prijs met cyanogen-mod en mooie uitstraling. Dit was in oktober 2016.
Na 3 maand kreeg ik de eerste problemen, bovenkant van mijn scherm deed het niet meer. maakte mij niet heel veel uit want dat was maar 2 cm van mijn scherm, valt mee toch? 2 weken daarna begon ik te merken dat het steeds verder naar beneden ging.

Na 3 weken kon ik ongeveer nog maar 30% van mijn scherm gebruiken! |:(

Hier heb ik dan weken mee rondgelopen, totdat het hele scherm het begaf. De hele touch werkte niet meer. Alleen de knoppen en, nou ja, het display.

Software matig werkt dit apparaatje uitstekend tenzij je de upgrade naar android 7.1.1 uitvoert. Dan werkt je hele systeem niet meer en komt het niet verder dan opstarten.

Waarom niet laten repareren?

Een goede kameraad van mij heeft precies het zelfde toestel met soort gelijke problemen. Hij heeft zijn telefoon opgestuurd voor reparatie. Dit zou 2 weken duren. Dit werd uiteindelijk 2 maanden en voor bijna de aanschaf prijs omdat dit niet viel binnen de garantie.

Dit is op papier een prachtig toestel maar schijn bedriegt. Voor mij voortaan een bekend en betrouwbaar merk + model.

Heb jij ook een Wileyfox Storm Zwart?