LG 42PQ2000 Zwart Review

xastramNewbie 28 november 2009, 1.785 views

LG 42PQ2000 Zwart

Pluspunten

• Kwaliteit - Prijs

Minpunten

• summiere gebruiksaanwijzing

Inbrandgevoeligheid Score: 4
We hebben dit apparaat 6 weken in huis en hij bevalt PRIMA.
Vorige TV is een sony crt 75 cm - kon de ondertiteling niet meer lezen en besloot na bestudering v diverse sites o.a deze tot overstap naar plasma TV.
Reden: we kijken vooral TV via UPC en af en toe een DVD, HD is niet echt noodzakelijk en deze TV kreeg op diverse vergelijk sites een 9 of een 10 van d verschillende kopers.
Het beeld is echt uitstekend: 3 x beter en 2 x groter dan de ouderwetse sony. Alhoewel plasma een wat oudere techniek is heeft LG de meest recente vernieuwingen doorgevoerd: 600 HZ subfield en 100 HZ beeld techniek. Dus echt relaxed TV kijken en luisteren, want het geluid is ook zeer goed.
Overigens: het geluid kan worden doorgelust via een optische uitgang.
Echter een verkoper van RAF wist mij te vertellen dat het geluid ook via een scartkabel naar de versterker
kan .... Het energie gebuik: piekvermogen 350 watt maar nominaal 185 ( vlg LG)
Deze TV bij Media markt gekocht voor 444,= euro , een aanrader wat mij betreft een 9 .......

Heb jij ook een LG 42PQ2000 Zwart?

Ik zou ook een bezoek aan de opticien overwegen :?