Specificaties Soundbar met 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Bose Soundtouch 300 Soundbar Review

stuko 27 februari 2017, 2.282 views

Bose Soundtouch 300 Soundbar

De Bose soundbar overtreft mijn verwachting! Maar wel in combinatie met de draadloze subwoofer. Het geluid is oorstrelend, met name bij een concerten bruist het geluid door de woonkamer. Een vervanger voor 5.1. kan ik het niet noemen, maar het klinkt wel 'ruimtelijk.

Pluspunten

• Geluidkwaliteit
  • Kracht van de subwoofer
  • Bluetooth

Minpunten

• Design beetje saai
  • Erg duur i.c.m. de subwoofer
  • Geen display

Geluidskwaliteit Score: 5
Als Harman Kardon fan had ik de Sabre 35 (soundbar) besteld. Deze heb ik een avond geprobeerd, maar het geluid was om te huilen :'( Ondanks dat ik de Bose Soundtouch 300 soundbar te duur vond, alsnog besteld :) en natuurlijk ook direct met de subwoofer erbij. En ik heb er geen moment spijt van gehad! Man man, wat een geluid! 8-)

Het concert van Schiller & Angunn (always you) is echt fenomenaal! Het is bizar hoe de klanken door de woonkamer stralen.

Ik heb de Soundtouch 300 aangesloten via een HDMI ARC poort op mijn Philips Ambilight 55 inch TV. Dit werkt perfect. Als ik de Ziggo tuner en TV aanzet gaat de TV automatisch op 'stil' en komt het geluid via de soundbar naar buiten.

Enig minpuntje aan de soundbar vind ik het ontbreken van een display. Het is soms wat lastig achterhalen waar het geluid 'gebleven' is. Je kan namelijk niet zien welk apparaat hij de input van binnenhalt.

Ik ben echt dik tevreden over dit product 8-) Maar ik kan me voorstellen dat het zonder de Bose subwoofer toch een flink stuk minder indrukwekkend is. Mijn advies: door de zure appel heen bijten en beide tegelijk aanschaffen ;)

Heb jij ook een Bose Soundtouch 300 Soundbar?

Heb jij ook al je randapparatuur met he afstandsbediening geschakeld? Ik krijg het niet voor elkaar om m'n humax decoder en Samsung tv te koppelen aan de AB van bose