Specificaties 15,6" (1920x1080 IPS), 1,256TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion 15-bc235nd Review

wouzer 27 februari 2017, laatste update op 27 februari 2017, 1.133 views

HP Pavilion 15-bc235nd

Ik was op zoek naar een vervanger voor mijn 5 jaar oude HP Pavilion DV6. Wat overigens een perfect ding was/is. Ik zocht een laptop met de nieuwste specs zodat ook deze weer minimaal 5 jaar mee kon gaan. Ik kwam uit bij deze 'nieuwe' Pavilion..

Pluspunten

• Nieuwste specs (behalve gfx)

Minpunten

• Bouwkwaliteit zeer matig
  • Haperende games
  • Backlight bleeding
  • Krasgevoelig

Ik was op zoek naar een vervanger voor mijn 5 jaar oude HP Pavilion DV6. Wat overigens een perfect ding was/is. Voor deze tijd een beetje lomp misschien, maar wel robuust. Ik zocht een laptop met de nieuwste specs zodat ook deze weer minimaal 5 jaar mee kon gaan. Ik kwam uit bij deze 'nieuwe' Pavilion, mede omdat ik altijd goede ervaringen had met HP hardware. Nou,.. die mening moet ik nu ernstig bijstellen. Aan dit (hopelijk) maandagochtendmodelletje scheelde nogal wat. Bouwkwaliteit is zeer matig, plastic case, scherm wat voortdurend aan het wiebelen is, toetsen die soms niet reageren games die haperen, veel backlight bleeding en het materiaal is heel krasgevoelig. M.a.w. een behoorlijke tegenvaller. M.a.w. DOA retour, en niet meer terug,

Onderstaande laptop gekocht en dat precies was precies wat ik zocht. Hoewel deze geen zakelijk uitstraling heeft...
pricewatch: MSI GE62 7RD-097NL (Apache)

Heb jij ook een HP Pavilion 15-bc235nd?