Specificaties Tower, 6 interne + 5 externe bays - Bekijk alle specificaties

Antec Performance One P183 Review

dycell 27 november 2009, laatste update op 27 november 2009, 519 views

Antec Performance One P183

Pluspunten

• Stil!

Minpunten

• Geen

Reden van aanschaf:
Ik heb een nieuwe computer aangeschaft omdat men oude echt niet meer kon.
Omdat men vorige pc enorm veel lawaai maakte was mijn doelstelling om een pc te bouwen welke zo min mogelijk geluid maakte en toch flink kon presteren.
Eisen van de kast

Stille kast (belangrijkste reden)
Goede koelingsmogelijkheden
Genoeg ruimte
Aansluitingen voor USB aan de voorkant

Omdat aan de achterkant alle fans met 3 standen geregeld konden worden is de kast erg stil.
Ik heb een erg grote (passief) koeling genomen en alleen de case fans zorgen voor de afvoer van warme lucht. Dit werkt perfect zelfs als de casefans op hun laagste toerental staan.

De kast is prima afgewerkt, geen scherpe randjes. inbouw mogelijkheden zijn ook perfect.
Enige negatieve is dat windows de DVD drive opengooid als je in verkenner er op klikt. En dat gaat niet als het deurtje dicht zit. Dit is echter een windows probleem en niet met de kast.

• intel i7 920
  • Cooler Master Hyper Z600

Heb jij ook een Antec Performance One P183?

Reviews door de redactie

zou je eventueel paar plaatjes toevoegen. en een waar je ook wat heb ingebouwd