Tweakers Logolampje Review

RiccardWoW 22 februari 2017, 2.039 views

Tweakers Logolampje

Dit Tweakers Logolampje heeft mijn leven sterk verbeterd! Wanneer mijn computer een probleem vertoont schijn ik er gewoon even met dit lampje in :) magie! Zonder grappen. Dit lampje is een leuk "hebbe dingetje". Ik ben blij dat ik een van de 50 was!

Pluspunten

• Geeft licht
  • Collectors item

Minpunten

• Niet er mee in je ogen schijnen

Heb jij ook een Tweakers Logolampje?

Ren ik met spoed over die daken heen, stop je ineens met schijnen! Sta ik daar met mijn goede bedoelingen 2 uur te zoeken in de regen... Prima dat we die lampjes uitdelen natuurlijk maar gebruik hem dan wel enkel in noodgevallen!
Nogmaals sorry, Ik had verschrikkelijk veel honger en dacht, daarvoor kan ik dat Tweakers lampje vast ook wel gebruiken! Maar ja toen vond ik een zak chips en stopte ik met schijnen....

[Reactie gewijzigd door RiccardWoW op 24 februari 2017 19:42]

De vraag die we allemaal hebben en niet in deze review beantwoord wordt is: "Kun je er mee op wolken schijnen en krijg je dan een Tweak-Signal?" Een vervolgvraag is welk Crew-lid je dan komt bijstaan en of deze een masker opheeft.
Kijk eens naar buiten, zie je dat enorme Tweakers logo op de wolken? ;)

Binnen 20 seconden stond er een Tweaker voor mijn neus! Ik heb geen idee wie het was aangezien deze inderdaad een masker op had.
Liever geen 'huis' tweakers in mijn huis. 8)7