Clevo N850HK1 - Reviews

Specificaties Laptop barebone met Intel Core i5-7300HQ - Bekijk alle specificaties

Clevo N850HK1 Review

Sebasstk 22 februari 2017, laatste update op 24 maart 2017, 1.000 views

Clevo N850HK1

Uitstekende aankoop, Doet wat hij moet doen en wat je voor deze prijs verwacht. Het beeld is zeer mooi en werkt erg prettig. De koeling is op volle snelheid niet irriterend. Op het toetsenbord zijn al snel vette vingerafdrukken te zien maar op de behuizing valt het gelukkig mee. @7700HQ

Pluspunten

• Erg mooi beeld
  • Prima kijkhoek
  • Snel en stabiele koeling

Minpunten

• Achterkant van het beeldscherm niet heel stevig
  • Geen vingerafdrukken scanner
  • Openklappen met 2 handen

De laptop is op zich stevig gebouwd en voelt prettig aan.
Alleen is achterkant van het beeldscherm wel ligt buigbaar.
Ik ervaar dit niet als hinderlijk en ik vind het een erg fijne laptop om mee te werken.

Userbenchmark hieronder 8-)

Heb jij ook een Clevo N850HK1?

Hoi Sebasstk,

Ik overweeg deze Clevo aan te schaffen maar twijfel nog een beetje vanwege minder goede ervaringen met Clevo behuizingen. Ben je nu nog steeds tevreden, met name over de bouwkwaliteit?
Hoi Rintje,
Ik gebruik deze laptop nu ook al ongeveel een half jaar, ik ben zeer te spreken over de laptop. De kwaliteit van de is prima. Zolang je geen gekke dingen doet met de laptop is hij gewoon stevig genoeg.
@ReGeX_ thanx, dat is net wat ik wilde weten. Komende week de baas de beurs maar eens laten trekken. ;)
Sorry voor de late reactie.

Ik ben zeker nog steeds heel blij met deze laptop. De behuizing ziet er nog netjes uit ook al neem ik hem elke week in een rugtas mee naar mijn werk. Heb er verder ook geen problemen mee gehad. Stabiel en snel :)