Specificaties Socket 939 met NVIDIA nForce4 SLI chipset - Bekijk alle specificaties

Asus A8N-SLI Deluxe Review

j24 4 november 2005, 364 views

Asus A8N-SLI Deluxe

Pluspunten

• SLI ondersteuning
  • veel extra's
  • goed overklokbaar
  • snel

Minpunten

• de chipset fan

Layout Score: 4
dit is een geweldig bord er worden veel extra's bij geleverd zoals: uitgebreide product ondersteuning veel serial ata kabels en extra controllers
hij is goed overklok baar met uitgebreide software erbij.
er is een ding want een beetje tegen valt maar daar ben ik niet de enigste in namelijk de chipset fan die behoorlijk wat geluid produceerd en nou niet echt mega goed koelt maar ik heb begrepen dat je een nieuwe kunt aan vragen bij asus (ik heb dat ondertussen gedaan en ben benieuwd)
ondersteund AMD ATHLON, AMD ATHLON FX, AMS ATHLON X2
het bord is uitgerust met het Non-delay overclock system (NOS)
dat zorgt voor iets meer snel als je dat even nodig hebt en werkt volledig automatisch
er zitten ook programmatjes bij om je processor te tweaken ik heb dat nog niet geprobeerd maar dat komt nog wel;)

Heb jij ook een Asus A8N-SLI Deluxe?

Reviews door de redactie