Specificaties Losse body, 24,7MP sensor, WiFi - Bekijk alle specificaties

Sony A77 II Body Zwart Review

Rooomyyy 15 februari 2017, 111 views

Sony A77 II Body Zwart

Geweldige camera, snelle autofocus, scherpe foto's en ligt erg lekker in de hand!

Pluspunten

• Snelle autofocus
  • Kan hoge iso gebruiken
  • Ligt goed in de hand
  • Weersbestendig

Minpunten

• Geen touchscreen

Snelheid en automatiek Score: 4
Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 3
Het is echt een geweldige camera, zeker als je upgrade vanaf de A58. De snelheid, de beeldkwaliteit, de iso, echt alles is een verbetering.
Ik heb dit juweeltje deze kerst mee kunnen nemen naar Canada en heb daar 3 uur in -22C rondgelopen, hij heeft er geen enkele moeite meegehad. Mijn iPhone viel binnen een paar seconden uit, maar aan de camera was niks te merken. Hij werd niet slomer, ik kreeg geen error of andere meldingen echt helemaal niks. De weerbestendigheid is echt geweldig aan deze camera.

Heb jij ook een Sony A77 II Body Zwart?