Garmin Nuvi 1240 West-Europa (West Europa) Review
Heb deze nu een paar weken. Mn vriendin wou graag een navigatie dus kwam ik na veel zoeken bij Garmin uit. Heb al een Edge navigatie voor op de racefiets. De interface is simpel met grote iconen, ideaal voor dikke vingers. De toetsen van de invoer zijn wat klein, dus typefouten komen voor. Navigeren gaat prima, geen rare dingen kunnen ontdekken. Soms kan het gebeuren dat je een afslag mist als je in de stad rijdt. Afgelopen weekend waren we een weekend naar Antwerpen. Ging prima.
Pluspunten
Simpel Goede interface zonder al te veel poespas.
Minpunten
Geen negatieve dingen kunnen ontdekken.
Eindoordeel
Heb deze nu een paar weken.
Mn vriendin wou graag een navigatie dus kwam ik na veel zoeken bij Garmin uit.
Heb al een Edge navigatie voor op de racefiets.
De interface is simpel met grote iconen, ideaal voor dikke vingers.
De toetsen van de invoer zijn wat klein, dus typefouten komen voor.
Navigeren gaat prima, geen rare dingen kunnen ontdekken.
Soms kan het gebeuren dat je een afslag mist als je in de stad rijdt.
Afgelopen weekend waren we een weekend naar Antwerpen. Ging prima.
Mn vriendin wou graag een navigatie dus kwam ik na veel zoeken bij Garmin uit.
Heb al een Edge navigatie voor op de racefiets.
De interface is simpel met grote iconen, ideaal voor dikke vingers.
De toetsen van de invoer zijn wat klein, dus typefouten komen voor.
Navigeren gaat prima, geen rare dingen kunnen ontdekken.
Soms kan het gebeuren dat je een afslag mist als je in de stad rijdt.
Afgelopen weekend waren we een weekend naar Antwerpen. Ging prima.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Garmin Nuvi 1240 West-Europa (West Europa)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!