1 review

Asus F552CL-SX368H - Reviews

Specificaties 15,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 500GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus F552CL-SX368H Review

K.blok 9 februari 2017, 121 views

Asus F552CL-SX368H

Zal wel nooit meer naar gekeken worden, maar dan is er toch wat ;) 3 oud werkpaard, werk en lijkt nog netjes. Slecht scherm. Goede I7, voor vandaag de dag. gelijk aan een niewe I3 of verouderde I5. extra GPU, alhoewel die onder een gtx 550 zit.

Pluspunten

• CPU (i7)
  • extra GPU
  • trackpad

Minpunten

• slecht scherm
  • slecht geluid
  • weinig USB

(weet dat deze laptop nooit meer te koop zal zijn maar schrijf toch een review)

gebruik hem nu voor bijna 3 jaar en kan niet echt merken dat ie oud is, alhoewel als ik er een spel op wil spelen moet ik toch wat dingen naar beneden draaien, behoorlijk wat om precies te zijn.
ik gebruik hem voor school, webbrowsing en van alles en nog wat. scherm is redelijk, maar is wel 1366 bij 768 dus dat is een nadeel tegenwoordig. de CPU had het trouwens wel aangekund. de I7 is denk ik wat hem zo snel blijf houden, wat wil je het is een I7, ook al is het een paar jaar oud en maar de 3e generatie. +je voor de extra GPU alhoewel die nu echt verouderd is en zijn leeftijd laat weten. maar gooi er MSI afterburner op, beetje omhoog, en hij kan weer een jaartje mee. bouwkwaliteit is aan de lage kant, maar haafst geen screenflex en hij staat de hele dag op mijn tafel dus het scherm wiebelt nooit, dus dat is ook geen probleem. geluid is slecht. te weinig usb poorten.

hij is een paar jaar oud maar hij gaat zoiezo nog een jaar mee.

Heb jij ook een Asus F552CL-SX368H?