Specificaties 15,6" (1920x1080 IPS), 1,128TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR00JAMH Review

HannaH59Newbie 9 februari 2017, 492 views

Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR00JAMH

Zo jammer van de slechte batterij/accu.

Pluspunten

• Veel geheugen

Minpunten

• niet meer robuust gebouwd
  • niet meer waterproof
  • zeer slechte accu
  • Als je de behuizing aanraakt krijg je een soort stroomtrilling aan je handen.

Mijn vorige Lenovo was bouwvakkers-proef. Deze is iets verfijnder qua uiterlijk maar naar ik begrepen heb blinkt hij niet meer uit door zijn sterkte. De vorige was ook waterproof en ook dat is niet meer het geval wat best jammer is.

Voor wat betreft de accu... je moet echt zorgen dat je in de buurt blijft van het stopcontact. Binnen 2 uur is de accu /batterij leeg van mijn hagelnieuwe laptop. Balen dus. En opladen kost bijna net zoveel tijd als de accu het uithoudt. Ook 2 uur.

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR00JAMH?

Die stroomtriling heb ik ook soms, maar ik weet dat het aan het stopcontact ligt omdat die namelijk niet geaard is. Wanneer ik hem netjes aan een geaard stopcontact zet, dan heb ik die trilling niet.
O inderdaad.... uit je stopcontact en meteen geen trilling. Is de accu bij jou ook zo snel leeg??? Als in ...2 uurtjes hooguit ongeacht wat je doet.