Aerocool DS Red Edition, 120mm Review

MatthijsBrum 8 februari 2017, 80 views

Aerocool DS Red Edition, 120mm

Kosmetisch leuk, maar schiet tekort op de cruciale punten.

Pluspunten

• kleurenschema
  • prima luchtverplaatsing

Minpunten

• stilte is een leugen
  • ledjes zijn zwak

Geluid (min) Score: 4
Geluid (max) Score: 2
Luchtverplaatsing (min) Score: 2
Luchtverplaatsing (max) Score: 4
Ik heb onlangs 3 van deze 120mm fans gekocht, omdat ze erg goed bij mijn black 'n red thema pasten en ze de belofte hadden maar maximaal 13 dB uit te stoten. Echter tot mijn teleurstelling heb ik moeten besluiten ze toch echt terug te doen, gezien ze toch echt boven de 25 dB zaten. Acceptabel voor velen, maar niet als je je product promoot met " Dead Silence".
luchtverplaatsing is prima op turbinemodus, mediocre op 'stille' modus.
De ledjes zijn niet om van naar huis te schrijven en over het algemeen betaal je teveel voor een rood kleurtje in je fan.

Heb jij ook een Aerocool DS Red Edition, 120mm?