Logitech G502 Proteus Spectrum - Reviews

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Proteus Spectrum Review

Matthijs 7 februari 2017, laatste update op 8 februari 2017, 1.251 views

Logitech G502 Proteus Spectrum

Op het eerste oog een prima muis, maar net als Jean Paul hieronder merkte ik direct de speling op in het scroll wiel. Als ik de muis opzij beweeg (lees: aim in een shooter), voel en hoor ik het wieltje zijdelings heen en weer bewegen! Zie uitgebreid voor filmpje.

Pluspunten

• Meerdere knoppen

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Scroll wiel heeft merkbare speling

Ter illustratie heb ik even een video gemaakt, is dit een feature? Of toch een gevalletje garantie?

Heb jij ook een Logitech G502 Proteus Spectrum?

Meer advertenties

misschien eerst de manual lezen ?
Je kan met de scrollwheel naar links en rechts klikken....
Hartelijk dank voor je reactie 1000HrZ, maar dat is niet het punt dat ik maak in de review. De slechte beoordeling is gebaseerd op de slechte bouwkwaliteit.
Ik me daar niet in vinden maar goed dit zal dan persoonlijk zijn.
De geluiden die de muis maakt heeft alles te maken met de zijdelings te klikken knoppen.

Alleen op de freeroll stand maakt deze vrij snel geluid
Echter zoals Matthijs aantoonde is het in beide standen van het scroll wiel. Dus hij heeft een punt dat het slechte bouwkwaliteit is.
Probeer jij maar een muis te maken met een scrollwheel dat alle kanten opkamer zonder dat het geluid maakt... Veel succes.
Is al gedaan. Je reactie snap ik ook niet helemaal,
Logitech heeft al muizen gemaakt waarbij het scrollwiel vele male stiller is en dat is dus ook waar ik op reageerde.
Er zijn genoeg muizen die dat kunnen