Specificaties 15,6" (1920x1080), 1,128TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Medion Erazer P6661 (30019794) Review

Panoleon 7 februari 2017, 278 views

Medion Erazer P6661 (30019794)

Deze PC koop je voor de hardware en niet zozeer voor de bouwkwaliteit. Hoewel die niet slecht is, merk je dat het plastic goedkoper is. Maar toen ik deze PC kocht had deze mij de beste balans tussen hardware en budget.

Pluspunten

• Prijs/ kwaliteit verhouding
  • Goede hardware voor een gemiddelde prijs

Minpunten

• NVidia drivers hebben een bug in WOW.
  • Toetsenbord vind ik persoonlijk minder fijn

Ik was op zoek naar de goedkoopste laptop pc om WOW uitstekend op te spelen. Gezien de prijsstelling was het zoeken naar een goede balans. Gekozen voor dit oude "Aldi"-merk omdat er duidelijk bezuinigd is op de buitenkant, maar de hardware is prima.

Goede en snelle PC. De behuizing is met een rubberachtige folie afgewerkt, wat het goedkopere plastic eronder een behoorlijke upgrade geeft. Eind vorig jaar gekocht en na een paar maanden spelen alleen problemen met de gevoeligheid van de toetsen tijdens het spelen van WOW.

Daarnaast gebruik ik vooral de google office applicaties en vermijd ik alles wat met Microsoft te maken heeft. Dus nergens last van. Prima PC.

Heb jij ook een Medion Erazer P6661 (30019794)?