Specificaties 65" Ultra HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Hitachi 65HZ6W69 Zwart Review

427 SOHC 5 februari 2017, laatste update op 5 februari 2017, 488 views

Hitachi 65HZ6W69 Zwart

Was al lang opzoek naar een leuke 65 inch tv voor niet teveel geld. De psychologische barrière in mijn hersenen vertelde mij niet meer dan 1000 euro aan een tv te willen geven. Plots zag ik in de pricewatch deze tv opduiken voor 999en mijn aandacht was getrokken.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • 5ghz wifi
  • uhd
  • bluetooth
  • Geluid van de tv best ok

Minpunten

• Geen hdr
  • zwaar
  • Niet super dun

Plots zag ik in de pricewatch deze tv opduiken voor 999 en mijn aandacht was getrokken.

Onmiddellijk ben ik beginnen googlen maar kon ik nergens iets vinden van deftige review. Dus de gok gedaan en via coolblue en paar dagen later stond hij bij mij thuis.

In eerste instantie dacht ik wat gaat dit worden, maar nu ik de tv een paar weken in gebruik heb ben ik echt tevreden dat ik er voor gegaan ben. Ook al is dit een budget tv toch geeft hij zeker deze indruk niet.

De tv is mooi in balans, de kleuren zijn in mijn ogen ok samen met het contrast
Verder kan ik zeggen dat dit niet het perfecte paneel is vanuit technisch oogpunt.
Waar deze tv schijnbaar geen last van heeft en iets waar ik mij anders behoorlijk aan erger is dirty screen effect.
Ook geen last van donkere hoeken, als ik het paneel zou gaan meten zou ik vast wel gebreken kunnen opsporen .

Maar in tegenstelling tot vroeger ben ik nu meer van het idee als het mij bevalt en ik erger mij niet aan zaken waarom zou ik dan de moeite doen om te gaan speuren naar onvolkomenheden.

Uiteindelijk dient een tv om naar te kijken, ik zelf ben vooral netflix kijker en moet zeggen dat dit echt lekker werkt bij deze tv.
Verder gaat casten van pc naar tv echt lekker vlotjes via youtube.

Ook had ik een beetje angst voor de dualcore( trouwens geen idee welke chip dit is) en software maar tot op heden loopt dit allemaal lekker vlot.

Ok het hij heeft geen hdr, maar qua content is deze ook nog ver te zoeken dus features zijn als deze zijn leuk maar irrelevant voor mij.

Verder ben ik er mij ook van bewust dat een oled paneel een netter plaatje oplevert maar als ik mij binnen een paar jaartjes een weer een nieuwe tv koop voor 999 zal dit vast wel in het pakket zitten :-)

Dus meer van het leven genieten en minder mierenneuken.

Heb jij ook een Hitachi 65HZ6W69 Zwart?