Specificaties Soundbar met 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Bose Soundtouch 300 Soundbar Review

Bo(o)s(e)Newbie 3 februari 2017, 838 views

Bose Soundtouch 300 Soundbar

Teleurstellend! Ik vind het een mooi design. Mooi geluid. Helaas geen mogelijkheid tot synchronisatie met beeld. Waarvoor hij toch te koop staat!!??

Pluspunten

• Mooi design
  • Prima geluid
  • Wifi

Minpunten

• Slechte handleiding
  • Duur
  • Niet te synchroniseren met Sony producten volgens de helpdeskmedewerker.

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik vind het een mooi design. Mooi geluid.
Echter: na onszelf eindelijk eens een cadeautje te geven in de vorm van een Sony TV met mooi geluid van Bose blijkt dat de apparaten niet op elkaar af te stemmen zijn. De synchronisatie van beeld en geluid is een onmogelijkheid (althans tot op heden). Sony verwijst naar Bose en (hoe clichématig) Bose verwijst naar de tekortkomingen van Sony. Daar sta je als consument. In de Mediamarkt, waar de producten samen te koop staan, van hetzelfde laken een pak. De Bose downloadbare app heeft bij de geavanceerde instellingen een mogelijkheid om het geluid te vertragen, maar die werkt weer niet. Als je met je app softwarematig al rekening houdt door een vertraging in je software aan te bieden, dan houd je toch rekening met het feit dat systemen van jouw merk soms niet spontaan synchroniseren? Waarom bouw je anders die vertraging in? Maar waarom laat je die mogelijkheid dan onbenut door die vertragingsmogelijkheid niet te activeren? word ik nu gedwongen mijn soundbar weer terug te brengen? Op deze manier raad ik eenieder af om een Bose soundtouch aan te schaffen als er geen mogelijkheid bestaat om te synchroniseren met je beeld.

Heb jij ook een Bose Soundtouch 300 Soundbar?

word ik nu gedwongen mijn soundbar weer terug te brengen?
Of je ruilt de TV om als het geluid en design van de soundbar je dierbaar zijn...