1 review

Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU008RMH

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU008RMH Review

Dr-Diesel 30 januari 2017, laatste update op 30 januari 2017, 1.263 views

Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU008RMH

Rappe laptop voor net onder de 1000 euro

Pluspunten

• Verlicht toestenbor
  • licht van gewicht
  • Geschikt om video's te bewerken.
  • Snel opstarten dankzij de SSD

Minpunten

• Laadsnoer aan de korte kant
  • Scherm voelt slap aan bij openen/sluiten
  • Geen muis bijgeleverd
  • DVD speler ontbreekt

Na lang onderzoek en vergelijkingen toch voor deze Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU008RMH gekozen.

Pluspunten : Intel Core i7 processor , 8GB RAM geheugen en de 256 GB SSD + 1 TB harde schijf en het verlichte toetsenbord.

Vlotte laptop om video's te bewerken en eventueel games op de spelen.

Mede door de MM actie waardoor deze laptop ruim 170 euro voordeliger werd, de laptop aangeschaft.

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU008RMH?

Hoi! Bedankt voor je review. Ik heb een vraag over het scherm. Ik overweeg deze laptop te kopen voor zakelijk gebruik en vroeg me af in hoeverre je schat dat het scherm (bij zorgvuldig gebruik) niet kapot gaat. Ik overweeg ook een verzekering af te sluiten, want ja, het blijft een laptop.
Hoi Muta

Bij zorgvuldig gebruik zal het scherm echt niet defect gaan. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe vaak je de laptop op een dag opent en sluit en hoe dat gedaan wordt.

Je zal geen spijt hebben van de aankoop.

Succes.

Ruud

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.