Scythe Twin Mounter 2.5" Review

mschol 19 november 2009, laatste update op 19 november 2009, 1.028 views

Scythe Twin Mounter 2.5"

Pluspunten

• Goedkoop
  • Plek voor 2 SSD's
  • schroefjes voor montage meegeleverd

Minpunten

• geen

Kwaliteit Score: 5
Algemeen
Ik heb de Scythe Twin Mounter 2.5" gekocht voor het monteren van een SSD in mijn HAF 922
aangezien dit product veel wordt aangeraden in de BBG ben ik overstag gegaan.
Het is gewoon een degelijk product wat geleverd wordt in een klein zakje met een zakje met schroefjes voor het vast zetten van het product en 2 2,5" schijven. Ook wordt een kleine handleiding meegeleverd.

Kwaliteit & prijs
Kwaliteit is gewoon oerdegelijk metaal. Een groot voordeel van de Scythe Twin Mounter 2,5" is dat er plaats is voor 2 SSD schijven in 1 3,5" slot. De prijs is uiteraard ook prima en voor 3,27 kan je hem al krijgen (exclusief verzendkosten)
Door de layout kan de SSD een stukje "in" de Scythe Twin mounter komen te vallen of netjes aan de rand, dit ligt aan hoe het wordt gemonteerd op de schijf, helaas wordt dit niet heel duidelijk aangegeven in het boekje waardoor ik hem 2x heb moeten monteren voordat deze goed was. Desondanks is het een prima product wat zijn geld gewoon waard is.

Heb jij ook een Scythe Twin Mounter 2.5"?