Noctua NH-U14S

Specificaties 140mm diameter met 24,6dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Noctua NH-U14S Review

CvanderL 27 januari 2017, laatste update op 27 januari 2017, 171 views

Noctua NH-U14S

Uitstekende koeler met een heel hoog koelvermogen(6700k @ max 60C). Heb de normale 140mm fan vervangen met 2 nf-f12's en past nu zelfs in mijn Define nano S waar de maximale koeler hoogte 160mm is. Blokkeert geen ram en is zeer makkelijk te installeren d.m.v. Noctua's superieure Securomount 2 hardware.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Koelvermogen
  • afmetingen
  • Kleur(Het straalt nou eenmaal kwaliteit uit)
  • Case badge(dik metaal)
  • Superstil

Minpunten

• Prijs?(moest toch iets verzinnen)

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Geluidsproductie (min) Score: 5
Uitstekende koeler met een heel hoog koelvermogen(6700k @ max 60C). Heb de normale 140mm fan vervangen met 2 nf-f12's en past nu zelfs in mijn Define nano S waar de maximale koeler hoogte 160mm is(deze is 165). Blokkeert geen ram en is zeer makkelijk te installeren d.m.v. Noctua's superieure Securomount 2 hardware.]

Kortom, Petje af voor dit geweldige product. Noctua, You never cease to amaze me!

Heb jij ook een Noctua NH-U14S?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Televisies