Specificaties Soundbar met subwoofer en 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Denon HEOS HomeCinema Review

degeksteNewbie 27 januari 2017, laatste update op 27 januari 2017, 1.957 views

Denon HEOS HomeCinema

Zeer tevreden met het geweldige geluid, alles zat zeer netjes verpakt en was zeer makkelijk te installeren en het gebruik met de tv en de heos app is erg duidelijk en makkelijk. Ik ga het multi room uitbreiden met 2x de Heos 1 of Heos 3

Pluspunten

• Gebruiks gemak
  • Alles mee geleverd
  • Hoge kwaliteit
  • Desing
  • Makkelijk op te hangen of verhogen

Minpunten

• Ik wil meer heos nu

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik ben zeer tevreden over deze soundbar.
De installatie ging bijna van zelf en via de manual was alles heel erg makkelijk te volgen, de app laat je alles makkelijk via de telefoon bedienen.
De soundbar en woofer met alle bekabeling en voetjes zaten ook nog een zeer netjes verpakt hiermee kan dus niet snel iets gebeuren.

Na het sublieme geluid van deze set gehoord te hebben wil ik in het huis gaan uitbreiden naar 2x de Heos 1 of Heos 3 om zo een mooi multi room systeem te hebben wat eenvoudig te verplaatsen.

Al met al zal ik dit systeem zeker aanraden het is een aanwinst voor zowel je tv geluid en de streaming mogelijkheden.

Heb jij ook een Denon HEOS HomeCinema?

Kun je de blauw led ook uitschakelen?
Ja dat kan je uit zetten evt in je app!ook de setting van je surround en evt geluidsvertragingen
Je kan hem inderdaad dimmen, van 0% tot 100% instelbaar

[Reactie gewijzigd door degekste op 28 januari 2017 18:08]

Je kunt de led dimmen in de app.

Waar ik nog wel tegen aanloop is dat hij het geluid verliest als ik van bv spotify naar de TV schakel via HDMI-CEC. Moet dan mute/unmute doen of in de HEOS app actief kiezen voor de ingang TV.
Ik heb er geen last van ik heb hem.met glasvezel gekoppeld
Is het inmiddels mogelijk om de Heos Home Cinema te koppelen aan bijv. 2x een Heos 1 HS2 om zo een "surround" set te creŽren?
Nee, dat gaat niet.
Dan heb je een Heos Bar nodig om die functionaliteit te krijgen.