Specificaties 27" @ 1920x1080 (VA, 4ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung C27F396FHU Zwart Review

Renenicolaas 18 januari 2017, 1.147 views

Samsung C27F396FHU Zwart

Een fantastische monitor!

Pluspunten

• Fantastische kleuren
  • Curved is mooi meegenomen
  • FreeSync
  • Rustig voor de ogen
  • Zeer eenvoudige bediening OSD-menu

Minpunten

• Aleen HDMI en D-Sub ingangen
  • Gn FPS scherm pur sang

Uitstekende monitor en zeer geschikt geschikt om bijvoorbeeld GTA-V online te spelen :) , maar ook om films op te kijken. Klein minpuntje is misschien dat de monitor "alleen" 1 HDMI aansluiting heeft en een D-Sub poort.
De kleuren zijn echt super, super,super. Na hiervoor diverse 144Hz schermen te hebben gebruikt, is dit echt een verademing wat kleurweergave betreft.
Ok, de vergelijking tussen een 144Hz TN paneel en dit VA paneel is een beetje appels met peren vergelijken, maar ik was bereid om snelheid in te leveren voor mooie(re) kleuren en dat is zeker gelukt.
Deze link https://nl.hardware.info/...233&specId=10222&tcId=408 geeft een beeld waar deze monitor zich plaatst tussen de snellere jongens, lang niet slecht mijns inziens, maar zoals gezegd geen FPS scherm :) .
Mijn ogen zeer blij dat dit scherm nu juist geen "lichtbak" is in die zin dat de helderheid goed is, maar dat door de vele instelmogelijkheden, die overigens ook nog eens zeer makkelijk in te stellen zijn, mijn ogen ook na vele uren gamen nog steeds ontspannen zijn. Het feit dat dit een curved scherm is,is een leuke eigenschap.
Voor een hele uitgebreide review verwijs ik naar Hardware.info https://nl.hardware.info/product/342233/samsung-c27f396fhu

Heb jij ook een Samsung C27F396FHU Zwart?