Huawei Ascend G7 Zwart

Specificaties 5,5" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Ascend G7 Zwart Review

Binar03 16 januari 2017, laatste update op 16 januari 2017, 474 views

Huawei Ascend G7 Zwart

Ik heb mijn Huawei nu iets meer dan een jaar. Hij begint nu zijn eerste kuren te krijgen en kan geen updates binnenhalen. Wat jammer is is dat de achterkant snel beschadigd raakt. Huawei geeft er een jaar garantie maar dat is te kort.

Pluspunten

• scherm
  • stevig
  • mooie afwerking

Minpunten

• snelheid
  • accu
  • besturingssysteem
  • geen updates
  • speakers zitten op de achterkant
  • groot
  • losse knopjes
  • reactievermogen

Ik heb mijn huawei nu nu een jaar. Hij krijgt nu kuren zoals: niet reageren, accuduur word slecht, word heel traag, gooit apps door elkaar na het opstarten, apps laden heel traag, kan niet updaten waardoor ik bepaalde apps niet meer kan gebruiken, schakelt wifi op een af andere manier in, mijn geheugen (16 GB) zit snel vol ( heb er al een SD-kaart ingedaan maar kan velen apps niet overzetten op SD), neemt slechte foto's en hij neemt ze heel laat waardoor ze wazig worden, de bijgeleverde oortjes gaat snel stuk enz.. Buiten dat vind ik het besturingssysteem niet fijn laat staan de EMUI interface. De chip is totaal niet krachtig dus loopt regelmatig vast. Het toetel heeft wel een mooie behuizing maar de achterkant beschadigd snel net als de randen van het scherm. Het geluid komt er niet mooi uit doordat de speaker op achterkant zit en word dan dus ook regelmatig geblokkeerd als ie ergens ligt. Bij de galerij zit een bepaalde ''app-transfer'' meegeleverd dat betekend: zodra je de foto omhoog ''swiped'' gaat ie toestellen zoeken via bluetooth en daar ie heel gevoelig voor waardoor de bluetooth regelmatig ingeschakeld word en dat kost veel batterij. De knopjes zitten los waardoor hij slecht reageert als je hem aan of uit wil zetten. Het toestel is totaal niet handbaar dus je kunt hem niet met maar een hand wil bedienen. Hij koste toen ik hem kocht 250 euro maar dat is ie al gauw niet meer waard dus als je 250 euro hebt zou ik het niet aan dit toetel uitgeven.

Heb jij ook een Huawei Ascend G7 Zwart?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite