Alcatel One Touch Pop 4S Grijs Review

marcoher 14 januari 2017, 259 views

Alcatel One Touch Pop 4S Grijs

Goede specs, lage prijs. Prefect voor de zuinige Hollanders onder ons.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Dual sim
  • Laad snel op

Minpunten

• Geluid erg hard
  • Scherm erg fel
  • Hapert soms even
  • Groot

Ik heb deze telefoon voor 110 euro exclusief btw kunnen kopen nadat ik twee weken de erg schommelende prijzen in de gaten heb gehouden.

Een erg goede telefoon met goede specs, specs die die misschien niet helemaal waard maakt, maar voor mij meer dan genoeg zijn. De telefoon hapert soms als hij zwaar belast wordt, maar draait over het algemeen perfect. Rollercoaster classic en andere games draait hij bijvoorbeeld vloeiend. De vingerafdrukscan en dual-sim opties waren dingen die ik vooraf mooi meegenomen vond maar waar ik inmiddels al niet meer mee zonder kan. Het geluid is in de zachtste stand erg hard en het scherm op de minst felle stand is best fel, helaas. Daarnaast was ik eigenlijk op zoek naar een 4,5 inch telefoon en kwam ik vanwegen de prijs en specs uit op deze, achteraf een goede keuze want het grote scherm went best snel, al was 4,5 inch praktischer geweest. Helaas is de telefoon niet heel bekent en zijn dingen zoals achterkantjes, onderdelen, hoesjes en root software lastig tot niet te verkrijgen. De telefoon laad erg snel op met de bijgeleverde adapter maar laad niet op met sommige van mijn oude opladers. Daarnaast lijkt de batterij groot maar hou ik maar zoon 15 procent over aan het einde van de dag.

Heb jij ook een Alcatel One Touch Pop 4S Grijs?