Specificaties 240GB M.2 (PCI-e 3.0 x4) @ 3.000/2.400MB/s - Bekijk alle specificaties

Corsair Force MP500 240GB Review

D-Zine 13 januari 2017, laatste update op 13 januari 2017, 477 views

Corsair Force MP500 240GB

Mooi product, W10 start in luttele secondes op. Alles reageert ook super, duur maar voor mij het geld waard. Heb eerst een Samsung 960 gehad, die overleed al na 5min.

Pluspunten

• snel

Minpunten

• Nog vrij prijzig op dit moment

Heb jij ook een Corsair Force MP500 240GB?

Heb eerst een Samsung 960 gehad, die overleed al na 5min.
Zou ik mogen weten hoe dat is gebeurd? :P

[Reactie gewijzigd door RobertKaroyan op 9 februari 2017 23:05]

Windows geinstalleerd, 1e boot, updates gedraaid, herstart en toen was het over. Mn BIOS kon de schijf niet meer vinden. Geplaatst in een ander systeem, precies hetzelfde.
Ah dat is rot man! Je geld teruggekregen van Corsair of dat niet?
Van de Samsung 960 wel, van de Corsair niet want die gebruik ik nog steeds :) bevalt me tot nu toe zeker goed
Toch een beetje tegenvallende schrijfsnelheid 8)7
Zat er bij jou een schroefje in de verpakking? Ik heb geen schroefje van de juiste dikte en lengte om de mp500 aan de bodem van mijn moederbord te bevestigen.
Ik geloof dat ik er ook geen bij heb gekregen. Durf ik niet met 100% zekerheid meer te zeggen.
Als het goed is zit dat schroefje al op je moederbord gemonteerd. ;)