Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG Flatron W2234S-BN Zwart Review

Take 15 november 2009, 1.090 views

LG Flatron W2234S-BN Zwart

Pluspunten

• Goed Disign, Mooi Beeld, Geen vertraging met games

Minpunten

• Zwakke Schanier, Standaart iets of wat te groot

Intro

Voor dat ik dit beeld in gebruik nam had ik een LG 19” Erg fijn nooit problemen mee gehad. Maar toch na enkele maanden behoefte aan een groter scherm en ben toen opzoek gegaan. Ben naar de mediamarkt gereden gekeken naar de mycom gegaan gekeken, hierna heb ik lopen vergelijken prijzen tegenover prestatie .
Ik kwam toen uit op de LG W2234S-BN gekocht bij Mycom. Ik vond dit beeld zo fijn dat ik de volgende dag een 2de heb gehaald ( Dual Screen Setup )
De doos
Eenmaal thuis gekomen de doos opengemaakt en de spullen in elkaar gezet.
De Inhoud :
- VGA Kabel
- Voetsteun + Verhoging
- Voeding kabel
- Handleiding
- CD met driver en Handleiding

Gebruik

Ik vind het gebruik erg makkelijk plug en play. Driver hoeft niet ge´nstalleerd te worden maar kan wel. Hoe dit moet staat op de meegeleverde CD, wel even goed lezen maar erg makkelijk te installeren.
Voor het gebruik van dual screen gebruik ik UltraMon dit is een erg makkelijk te gebruiken programma. Hij doet een paar dingen die ik zelf erg fijn vind. Zoals :
- Doorlopende taakbalk
- Je kunt 2 verschillende wallpapers aanzetten ( op elk beeldscherm 1 andere )
- 2 verschillende resolutie’s
- En nog veel meer
Ik moet zeggen dat het beeld wel veel stof aantrekt maar dat is niet zo super erg

Reparatie / garantie

Ik heb zelf 1 beeldscherm gehad die kapot is gegaan, deze was 1 jaar oud. Het beeldscherm wou niet meer aan of uit. Ik heb toen eerst mycom gebeld en die zeiden dat ik beter LG kon bellen want die deden aan Pick up & Return ( Jij geeft je kapotte beeld en krijgt een nieuwe terug ). Dus LG gebeld serie nummer doorgegeven daarna hebben hun die even snel nagekeken. Ik zou later die dag of volgende een telefoontje krijgen waarneer ik het nieuwe beeld kreeg. 4 uur later een telefoontje dat de volgende dag het nieuwe beeld kon worden gelevert.
Het beeld was de volgende dag mooi binnen erg snel en super goed.

Toekomst

Ik ben van plan nog wel 1 extra beeldscherm te kopen, dit zal ik dan in combinatie doen met een Triple Head 2 Go

Eind Oordeel

Ik vind het een erg goed mooi beeldscherm. Hij is niet lelijk maar ook niet beeldschoon. De steun is niet heel erg fijn wat zwakjes waardoor het beeld een beetje zakt. Dit is misschien aan te passen door een boutje aan te draaien.

Heb jij ook een LG Flatron W2234S-BN Zwart?