Apple iPod Photo 30GB Review

T. van Beek 28 oktober 2005, 618 views

Apple iPod Photo 30GB

Pluspunten

• Makkelijke bediening en mooi en afgewerkt uiterlijk.

Minpunten

• Makkelijke beschadiging op de iPod en het scherm, makkelijk op te lossen door een klein hoesje eromheen te doen (Zelf gemaakt).

Geluidskwaliteit Score: 4
Nadat mijn iPod 20 GB van de 3e generatie was gestolen ben ik gegaan voor de iPod Photo met een opslag capaciteit van 30 GB.
Het clickwheel in vergelijking met de 3e generatie is een heel stuk vooruit gegaan, en het navigeren door de menu's wordt hierdoor nog makkelijker gemaakt.
Het kleurenbeeldscherm hij mij vooral in het begin positief verrast: mooie kleuren en het veranderende de compleet look en feel van mijn iPod.
Helaas heeft het mooie uiterlijk ook een nadeel, en dat is de snelle beschadiging die deze MP3 speler oploopt. Gelukkig is dit wel heel makkelijk op te lossen door een hoesje, waardoor hij er hier na ongeveer een jaar er nog bijna helemaal nieuw uit ziet.

Over het algemeen ben ik nog steeds razend enthousiast over mijn iPod en verwacht ik dat ik over ongeveer een jaar waarschijnlijk toch weer voor een nieuwe iPod zal gaan.

Heb jij ook een Apple iPod Photo 30GB?