Specificaties 5,4" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

BlackBerry Priv Qwerty Zwart Review

bosbeetle 9 januari 2017, laatste update op 9 januari 2017, 284 views

BlackBerry Priv Qwerty Zwart

Dit is de eerste android telefoon die ik heb gekocht, voorheen had ik een nokia c5. En de priv valt me niet tegen.

Pluspunten

• Toetsenbord
  • Camera
  • Blackberry hub
  • batterijduur

Minpunten

• Formaat

Ik vind dit een hele fijne telefoon. Eerst zag ik op tegen de batterijduur maar ik kan ruim 2 dagen met mijn Priv zonder opladen. Ik heb de priv gekocht vanwege het toetsenbord en dat bleek een goede zet. Het is een heel fijn toetsenbord met touch gevoeligheid je kunt dus ook scrollen en andere tekstfunctionaliteit met het toetsenbord bedienen door erover te bewegen met je duim. De toetsen voelen fijn aan en spelfouten maak ik nog zelden.

Ik vind het toestel een klein beetje aan de grote kant een cm minder in de diagonaal was denk ik prettiger geweest. Aan de andere kant kun je met het uitschuifbare toetsenboard wel je volledige scherm gebruiken en dat werkt er prettig.

Al met was dit toestel het waard om eindelijk de stap te maken naar android. Ik hoop dat deze net zo lang meegaat als mijn nokia c5...

Heb jij ook een BlackBerry Priv Qwerty Zwart?