Specificaties 5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia Lumia 930 Zwart Review

Rick0899Newbie 9 januari 2017, 238 views

Nokia Lumia 930 Zwart

Pluspunten

• Mooi AMOLED beeldscherm
  • Maakt goeie foto's

Minpunten

• Waardeloos bestuuringsysteem
  • Weinig Apps
  • Slechte baterijduur
  • Valt vaak uit zonder aanleiding.

Ik heb een tijdje geleden deze telefoon gekregen, omdat mijn iPhone op zich liet wachten vanwege een voorraad tekort. Ik heb toen even als tussen telefoon een Nokia gekregen. Maar wat is dat een verschil! En niet erg positief. 9/10 geen bereik, geen mobiele data, valt vaak zomaar uit zonder enige aanleiding. Batterij gaat super snel leeg. En wat een waardeloos besturingssysteem! Indien je een iPhone gewent bent is dit toch wel een paar jaartjes terug in de tijd. Helaas...

Heb jij ook een Nokia Lumia 930 Zwart?

Meer advertenties

Ligt waarschijnlijk eerder aan jou of aan jouw toestel dan aan het Lumia 930 model in het algemeen :).
Nutteloze flame post.
Weinig onderbouwing van de "minpunten"
Wat vindt je dan zo waardeloos aan het OS?
Ik vind Windows Mobile echt het fijnste mobile OS waar ik tot dusver mee gewerkt hebt. Lekker overzichtelijk, stabiel en snel genoeg. Als je het tekort aan apps voor lief neemt, dan zie ik geen minpunten aan het OS.
Kan echt helemaal niks met deze review. Je zult wel een afgetrapt leentoestel hebben gekregen, maar wat je allemaal opnoemt is volstrekt niet representatief voor dit toestel. Mijn 930 heeft vaker en beter bereik dan menig Android/iOS toestel, valt NOOIT uit en gaat met gemak een dag mee (inclusief 2 3 uur hotspot).

En het besturingssysteem... Tsja, dat gevoel heb ik dus ook als ik een iPhone in handen krijg. Kwestie van gewenning. Je bent duidelijk nogal eenzijdig, wat de boer niet kent... dat kraakt hij maar blind af.

Helaas geen -1 mogelijk voor deze 'review', nog even buiten de volstrekt onzinnige 'argumenten' is de rest niet eens een review te noemen - welgeteld 8 ½ zinnetjes.

Waardeloos.