Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse Review

MarcelRijk 6 januari 2017, laatste update op 6 januari 2017, 1.475 views

Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse

Één van de fijnste muizen die ik tot nu toe heb gebruikt!

Pluspunten

• Accuraat
  • Fijn in de hand, ook grote handen
  • Fijne switches
  • Gewicht bijgeleverd
  • Functies van alle knoppen aan te passen

Minpunten

• RGB, zie uitgebreid voor toelichting

Ik schrijf dit kleine stukje toelichting naar aanleiding van mijn minpunt "RGB niet als verwacht".

Ik wil beginnen met zeggen: Ik zou je niet tegen laten houden door de minpuntjes van de RGB, de muis ligt zo fijn in de hand, de vormgeving is strak en geen poes pas. Een aanrader!

Ik had persoonlijk een RGB verlichting verwacht waarbij de scrollwheel en het "G" logo van Logitech appart geregeld kunnen worden, niet het geval dus.
Ook is de RGB erg blauw, wanneer je wit(255,255,255) instelt lijkt het logo nog altijd blauw, een beetje minder blauw en het logo word wel mooi wit.

Persoonlijk ben ik niet heel erg van de "kermis" look, ik wilde dan ook gewoon een rood scroll wheel en een wit logo (of andersom).

Laatste puntje over de RGB van de G403: de lichten zijn dof, de G403 heeft een soort matte kleur/licht. Het kan uiteraard je smaak zijn!

Heb jij ook een Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse?