Tweakers zegt: 8,5

Apple iPhone 6s 16GB Goud Review

Davy HofmanNewbie 5 januari 2017, 366 views

Apple iPhone 6s 16GB Goud

Deze iphone heb ik in dit geval 3 maanden in mijn bezit, en vindt het een hele fijne telefoon. Hij heeft een hele mooie camera, en heeft goed beeldkwaliteit. Alleen zijn sommige updates niet echt heel erg fijn om te krijgen. En het is jammer duur toestel = weinig geheugen.

Pluspunten

• Mooie camera
  • Mooi ontwerp
  • Lekker snel

Minpunten

• Weinig geheugen
  • Duur toestel
  • Sommige updates
  • Accuduur

Featureset

Als je deze iphone koopt, wil je natuurlijk wel weten wat je er allemaal bij krijgt.
- Stekker huisje
- Oplaadkabeltje
- Earpods
- De telefoon zelff
Voor mij is dit gewoon prima, want dit is wat je bij een toestel moet krijgen.

Design
Het design van dit toestel is heel erg mooi, het apple logo staat mooi in het midden van de smartphone. En de achterkant is mooi afgewerkt. Daar ben ik heel tevreden over!

Accuduur
Voor mij is dit niet een hele goede accu, want ik gebruik hem de hele dag. En is hij binnen 2 å 3 uurtjes al weer leeg. Dat vindt ik heel erg jammer.

Scherm
Het is een heel erg mooi scherm, en geeft ook hele mooie kleuren. Over het scherm ben ik echt heel erg tevreden. En ook als je een filmpje kijkt, is het niet te zwart en niet te wit. Het is gewoon heel erg mooi.

Voor een hele dure prijs krijg je een hele goede telefoon. Alleen is de geheugenopslag niet echt fijn. Als je het leuk vindt om foto's te maken. En je hebt al 200 foto's erop staan, dan is je opslag alweer bijna helemaal vol. Dat vindt ik een minpuntje voor deze prijs. Maar als dit gewoon meer geheugen was voor dezelfde prijs, had het gewoon een mooi en goed toestel geweest voor deze prijs.https://ic.tweakimg.net/images/member/original/1Cpdr0BQcxceyif.jpeg

Heb jij ook een Apple iPhone 6s 16GB Goud?

accuduur 2 - 3uur ?? Er is een serie met slechte accu's in omloop. Even mee terug gaan binnen de garantie! Moet minstens het dubbele aantal uren kunnen halen.
Beste rykedwez,

heel erg bedankt voor je reactie. Ik zal vandaag met de garantie terug gaan naar de winkel, heel erg bedankt voor de tip! Het kan ook zijn, omdat ik hem de hele dag gebruik.

[Reactie gewijzigd door Davy Hofman op 6 januari 2017 10:43]

Jammer dat je niet gewacht hebt op de nieuwe lichting telefoons. Apple heeft namelijk bij de introductie van de iPhone 7/7+ het geheugen van de instap 6Sen verhoogd van 16GB naar 32GB. Voor mijn vrouw heb ik vorige maand op black friday de iPhone 6S rose gold 32GB aangeschaft voor ¤659,-. Zij liep ook tegen de 16GB barrière aan. Met 32GB kan zij nu weer een tijd uit de voeten.

Verder heb je als minpunt "sommige updates" genoemd. Welke updates vind jij minder fijn?
Beste mustisen,

bedankt voor je reactie.

Updates
Met sommige updates heb ik veel problemen gehad. Het waren eigenlijk 3 updates waar ik problemen mee had. Maar hier 1 voorbeeldje (Hier een voorbeeld)
-IOS 10.2
Dat is inderdaad de nieuwste versie. Maar soms als ik mijn iphone ontgrendel, dan zie ik geen apps. Ik zie dan alleen de achtergrond, en zie geen apps. En soms kan ik een app niet openen. Terwijl ik bij de andere updates er helemaal geen last van heb.

Uw Black Friday deal
Uw Black Fridat deal was inderdaad een goede deal, maarja. Ik mocht mijn abbonement verlengen, dus mocht ik een andere telefoon nemen. En toen had ik die iphone gekocht, en wou het wel bij de Black Friday deal kopen. Maar dat kon helaas niet.

Uw reactie
Heel erg bedankt voor uw reactie, ik heb er veel tijd aan besteed. (Aan deze review) En ik ben heel erg blij dat ik al zo snel een reactie terug heb! BEDANKT!

Met vriendelijke groet,
Davy Hofman