Tweakers zegt: 8,5

Lenovo P2 Grijs

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Lenovo P2 Grijs Review

sip5080 3 januari 2017, laatste update op 3 januari 2017, 352 views

Lenovo P2 Grijs

Ik twijfelde t.o.v. Oneplus 3T, (€140 duurder). De twijfel was vooral snelheid, want de camera van Oneplus is ook geen goud waard. De snelheid van de P2 is dik in orde. De kwaliteit van de camera laat te wensen over, maar dat is ergens ook wel eerlijk gezien de prijs.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Snel genoeg
  • Schitterend scherm
  • Complete featureset
  • Accu duur

Minpunten

• Kwaliteit camera
  • Vingerafdrukscanner faalt soms
  • Gebrek aan cases uit Lenovo/overigen

De plus- en minpunten zijn gebaseerd op een vriendelijke prijs van €299.

Ik twijfelde versus een Oneplus 3T, welke toch weer €140 meer kost. De twijfel was vooral qwa snelheid, want de camera van Oneplus is ook geen goud waard. De snelheid van de P2 is dik in orde, browsen gaat snel en de enige lag die ik heb kunnen constateren was in de Playstore terwijl er apps gedownload en geïnstalleerd werden. De accu is zoals veel omschreven ongeëvenaard.

De kwaliteit van de camera laat te wensen over bij minder licht, maar dat is ergens ook wel eerlijk gezien de overige specificaties t.o.v de prijs. Persoonlijke ben ik bereid €30 meer te betalen voor een betere camera kwaliteit. De kwaliteit overdag met voldoende licht is goed te noemen.

Voor mij is dit de telefoon met momenteel de beste prijs/kwaliteit verhouding. Met Lenovo weet je (doorgaans) dat de kwaliteit en ondersteuning o.k. is.

Heb jij ook een Lenovo P2 Grijs?