Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart Review

reaper_unique 2 januari 2017, laatste update op 8 februari 2017, 231 views

Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart

Ter vervanging van mijn oudere Lumia 920. Na 4 jaar van dienst was het tijd om over te stappen op Android of iOS. Keuze is uiteindelijk gevallen op een jonge tweedehands S7 Edge. Het is alsof ik eindelijk uit mijn koker ben geraakt en ik een grotere, nieuwere wereld ontdek.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • Gebogen randen
  • Android (betere (app)ondersteuning, komend van WP8.1)
  • Groot scherm
  • Optische beeldstabilisatie
  • Uitbreidbare opslag

Minpunten

• Fragiele constructie (glas)
  • Gebogen randen
  • Android (instabieler dan WP8.1)

Ik heb dit toestel een maand geleden tweedehands (geldig IMEI-nummer, factuur en transactiebewijs, originele doos, etc. erbij) aangekocht.

Na de update naar Android Nougat werkt dit toestel erg goed (ervoor kreeg ik uitzonderlijk veel crashes) en zeker voor de (tweedehands) prijs die ik er voor heb moeten betalen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart?

Meer advertenties

Haha moet je hem ook niet tweedehands kopen...