Specificaties Socket AM3+ met AMD 990X chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GA-990X-Gaming SLI Review

dikkedimi 2 januari 2017, 149 views

Gigabyte GA-990X-Gaming SLI

Goed moederbord, maar de bijgeleverde software lijkt nogal zwaar. Ook heeft gigabyte erg trage servers voor het driverarchief e.d.

Pluspunten

• robuust
  • genoeg poorten
  • vette ledjes

Minpunten

• bijgeleverde software
  • drivers

Layout Score: 4
Goed en degelijk moederbord met goede overclockfeatures en een dual bios

draait in tegenstelling tot mijn Asrock 970 Pro3 heel stabiel met een AMD 8320 en GTX970. Tot nu toe 1 crash gehad en dat was volgens mij te wijten aan het feit dat ik de CPU undervolt. Deze instelling staat echter nog steeds zo en heb tot nu toe weinig moeite met games spelen zoals Star Citizen en GTA5 op ultra.

Heb verder de overclock opties niet echt uitgeprobeerd, aangezien mijn AMD processor vrij warm wordt op de standaard clocksettings.

Heb jij ook een Gigabyte GA-990X-Gaming SLI?