Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart Review

Nils VLNewbie 30 december 2016, 636 views

Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart

De review over de S7 edge zal even kort zijn als zijn levensduur.

Pluspunten

• scherpte en kleurenweergave van de foto's

Minpunten

• marginaal duur voor een dergelijke build quality

De S7 dus, zeer mooi scherm, maakt heel zuivere foto's. Meer heb ik niet kunnen testen. En dag kunnen gebruiken en heeft 30 seconden in de handtas van mijn vrouw niet overleefd. Glasbreuk, in de handtas gestoken bij het uitstappen, handtas gewoon uit de auto gehaald en binnengezet (niet gegooid of zelf laten vallen, neergezet dus). Abnormaal snelle beschadiging voor een dergelijk duur toestel. Niet kopen dus, dit is een dergelijk item onwaardig.
Ik vermoed te veel druk op de onderdelen bij assemblage.

En het hoesje vraag je je af? Inderdaad, dat ging ik vandaag afhalen, we waren niet thuis toen de postbode ermee aan de deur stond. IMHO is een hoesje niet nodig om een telefoon te beschermen tegen een ritje in de broekzak of handtas maar misschien had het geholpen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart?

Ik heb de telefoon dagelijks in de broekzak of in een tas zitten. Geen glasschade tot op heden, wellicht ergens tegenaan gedrukt gezeten in de tas? De bouwkwaliteit is imo niets mis mee.
Lijkt me eerder een ongelukkige samenloop van omstandigheden in de tas van je vrouw dan een slechte bouwkwaliteit, wel balen als het je overkomt. En als het echt een fabricagefout blijkt kun je altijd nog aanspraak maken op de garantie.
Inderdaad samenloop van omstandigheden en hele dikke pech! Natuurlijk zwaar klote maar de S7 Edge heeft zeker geen slechte build quality.