Antec TruePower Trio 430 Review

Brent 25 oktober 2005, 705 views

Antec TruePower Trio 430

Pluspunten

• stabiliteit
  • effectief vermogen

Minpunten

• geen PCI-e aansluitingen (maakt personen met een AGP bord niets uit)
  • aan de luidruchtige kant (ik ben vrij gevoelig voor kabaal)

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 4
Even kort mijn systeem:
2x Intel Xeon 2,4GHz @ 3.2GHz
1,5GB geheugen
Geforce 5900XT (inmiddels verkocht en wacht levering 6800 af)
Seagate 120GB & Maxtor DiamondMax 10, 200GB (tot 1 week geleden ook een Seagate 160GB), NEC 1300A, Plextor 40/12/40S
+ overige apparatuur

Vrij zware bezetting dus (vind ik) voor deze voeding. Hij trekt het echter zonder gemopper. Ik heb nooit problemen. Soms vraag ik me af of het wel allemaal gezond is (als ik zie wat sommigen voor wattages voor veel eenvoudiger systemen gebruiken) maar ja, hij loopt als een tierelier.

Ik heb hem gekocht in combinatie met een Antec kast voor een goede prijs samen (los vind ik hem wat duur). De extra fan-rail is erg handig: je sluit hier je fans op aan en deze zijn vervolgens temperatuurgestuurd.

Heb jij ook een Antec TruePower Trio 430?

Kan je misschien je voltages checken (met Speedfan e.d) en toevoegen aan je review? Lijkt me toch wel een essentieel feit als je een voeding reviewt :) .
Kernachtige survey, mss iets té kernachtig, graag meer onderbouwing van de categoriale beoordelingen. We willen graag weten waarom je tot de beoordelingen voor bijv. aansluitingen, warmte- en geluidsproductie of uitrusting gekomen bent.